Sámal Bláhamar er nýr ævifélagi Kiwanis Internatonial.

Sámal Bláhamar svæðisstjóri Færeyja hjá Kiwanisumdæminu Ísland-Færeyjar er nýr ævifélagi Kiwanis Internatonial.

Allir ævifélagar KI fara á heiðurslista í félagatal Kiwanisumdæmisins Ísland-Færeyja Hvítu bókinni. Sámal segir frá hvernig

hann gekk í Kiwanis og hvað Kiwanisklúbbarnir starfa við í Færeyjum.

Í 1981 heitti Eirikur Ingvarsson verkfrøðingur, á

meg um at verða við at stovna Kiwanis í Føroyum. Eg kendi Eirik, tí hann hevur lært meg at dykka, í mini heimbygd Vestmanna; í sambandi við nýtt keiøki í bygdini. Hann kontaktaði meg í Havn, har eg búði og hevði mítt virksemi Super Dekk Service og Tora Tourist Traffic. Eg eri giftur við Tórhardu Bláhamar.  Vit eru bæði fødd í 1948. Vit eiga trý børn, og 12 barnabørn. Tey fyrstu árini í Kiwanis høvdu vit ymiskar aktivitetir,  fyri at fáa peningaligan vinning, so vit kundu stuðla børnini í Føroyum. Vit hava keypt og selt seyð.  Vit hava sett epli niður, og selt tey. Vit hava savnað tómar fløskur og selt, við stórari hjálp frá sunnudagsskúlabørnum. Vit keypa  jólatrø  úr Danmark og selja hvønn desember mánað, fram til jóla. Vit hava stílað  fyri marknaðardegi og “dans på bryggen”. Vit selja lutaseðlar fyri føroysk-bygdan árabáti, og hava nú í 2016 sett á stovn Kiwanis-dukkan til børn á Barnadeildini á Landssjúrkrahúsinum í Føroyum. Síðani byrjanin fyri 35 ár síðani, havi eg verið á Kiwanis-fundum í USA, Noregi, Australia, Íslandi, Hollandi og Belgia. Fundirnir hjá Kiwanis Tórshavn, hava verið hildnir á Hotel Hafnia, Sjómannsheiminum, Stefanssons  Hús, Skansagarði, heima hjá okkum í Tjarnarlág 41, hjá Oddfellow, Húsið í Havnadali og nú í okkara egna Kiwanis-hús. Eg havi verið við til at sett á stovn Kiwanis-klubban “Rósan” og Kiwanis Eysturoy, og eg havi verið forseti í Kiwanis Tórshavn í 1984-85. Í 10 ár hava vit latið út Kiwanis súkkluhjálmar til øll børn, sum byrja í 1.flokk. Vit hava latið pening í hesi 35 ár til bæði hugsandi og óhugsandi endamál til styrki fyri barnafamiljur ið treingja til.

I was contacted by Eirikur Ingvarsson, engineer, in 1981.  He was one of the founders of  Kiwanis, Tórshavn. I knew Eirikur, because he has taught me to dive in my home village Vestmanna, in connection with the new quayside of the village. He contacted me in Tórshavn, where I live and had  my companies Super Dekk Service and Tora Tourist Traffic. I am married to Tórharda Bláhamar.  We are both borned in 1948. We have three children and 12 grandchildren. The first years in Kiwanis, we had various activities to get financial gain, so that we could support the children in the Faroe Islands. We have bought and sold sheep. We have grown potatoes, and sold them. We have collected bottles and sold them, with great help from the Sunday school children. We buy Christmas trees from Denmark, and sell them every December, until Christmas Eve. We have also organized “dance on the pier”. We sell lottery tickets in connection with a Faroese built wooden boat (rowing boat), and have this year 2016 layed the foundation of the Kiwanis doll, for the children at the children´s ward of the central hospital in the Faroe Islands. Since the beginning, 35 years ago, I have been on Kiwanis meetings in USA, Norway, Australia, Iceland, Netherlands  and Beligum. The Kiwanis-meetings have been held at the Hotel Hafnia, Sjómannsheimið, Stefanssons Hús, Skansagarði, in our home in Tjarnarlág 41, at the Oddfellow house, the house in Havnadali and now in our own Kiwanis house. I have helped to establish the Kiwanis Club “Rósan” and Kiwanis Eysturoy, and have been chairman in Kiwanis in 1984-85. In ten years we have given Kiwanis bike helmets to all children, who start first grade at school. We have in these 35 years given money to both imaginable and unimaginable purposes, in support of families with children who need it.

Kind regards

Sámal Bláhamar